ISUP – Informacioni Sistem za Upravljanje Preduzećem
ISUP je sofisticiran IS namjenjen za BPM (upravljanje poslovnim procesima) kojeg koriste svi naši klijenti, ali u različitim modularnim skupovima ovisno o djelatnosti, veličini i broju korisnika. Sastavljen je od osam osnovnih modula, a zavisno od potreba, organizacione strukture, i ambicija korisnika, ISUP može doseći i do 23 modula.
Upotrebljavaju ga godinama preduzeća koja su uz njega postali BiH lideri u branšama proizvodnje, građevine, usluga, državne uprave i trgovine. Razvijen je modernim tehnologijama, prema domaćim potrebama i domaćem zakonodavstvu.
S obzirom da je izrađen modularno, svaki se modul može koristiti samostalno, ali moduli međusobno integrirani pokazuju svoju najveću snagu. Ukoliko imate dodatna pitanja o našem najpopularnijem softveru, slobodno nas kontaktirajte, odgovoriti ćemo na sva vaša pitanja.
ISUP daje podršku sljedećim poslovnim funkcijama i daje im sljedeće poslovne prednosti:
MENADŽMENT | Omogućeno dobro strateško planiranje zahvaljujući kontoli, evidenciji i analizi poslovanja i ROI (povrata na investicije). Olakšano je izvršenje strategije kroz upravljanje projektima, procesima i znanjem te lakše i brže donošenje poslovnih odluka. |
PROIZVODNJA | Brz i pravovremen odgovor na zahtjeve kupaca i tržišta koji stvara dodanu vrijednost za klijente i kompaniju. Produktivnost angažiranih sredstava se povećava zahvaljujući automatizaciji i bržem ulazu i izlazu informacija. |
PRODAJA | Prati izvršavanje financijskih obveza kupca, isporuku robe, skladište i proizvodnju. Upravlja narudžbama kupaca nasuprot paketima koji imaju samo funkcije unošenja narudžbi. Rezultat je znatno unaprijeđenje usluga kupcima. Omogućuje međusobnu neovisnost stavki, gledajući kupca kao jedinku. Dodatno, sistem je provjeren u radu s izuzetno velikom količinom narudžbi – kritičnim djelom posla za ovakav tip industrije. |
FINANCIJE | Najvažnije kod praćenja poslovanja jest u svakom trenutku imati ispravnu sliku o prihodima i rashodima. To je jedino moguće preciznom evidencijom ulaznih i izlaznih računa, prije svega njihovih iznosa i datuma dospijeća. Ukoliko se te informacije upare s informacijama o tačnim datumima plaćanja, koji su vidljivi iz bankovnih izvoda, omogućuje se precizni uvid u status plaćenosti faktura te eventualna kašnjenja u plaćanju vaših kupaca prema vama te vas prema vašim kupcima. Osim evidencije, prednost je i obračun i izdavanje faktura. |
NABAVA | Pokriva cijeli ciklus nabave od zahtjeva, naručivanja, prihvaćanja i kotrole robe. Upravlja s kompletnom nabavom za potrebe firme, od roba, usluga, repromaterijala, uz mogućnost biranja najpovoljnijeg ponuđača i postizanja najboljih uvjeta. Unutar aplikacije ugrađena je automatska izrada dokumenata sukladno odgovornosti pojedine uloge i/ili osobe u firmi. Važno je napomenuti još jednom potpunu integriranost nabave sa ostalim modulima. |
HR | ISUP pruža podršku poslovnim procesima upravljanja ljudskim resursima koji objedinjuju poslove vezane za zaposlenike, zapošljavanje novih zaposlenika, obrazovanje te korištenje njihovih znanja i vještina potrebnih za odvijanje poslovnih procesa. Omogućava lakšu administraciju radnih mjesta, upravljanje procesom zapošljavanja, održavanje podataka o zaposlenicima, praćenje uspješnosti i ocjenjivanje, praćenje obrazovanja zaposlenika, praćenje odsutnosti s posla… |
Shematski prikaz ISUP rješenja:
Zašto implementirati ISUP?
- Bolja evidencija, kontroling i analiza;
- Smanjeni troškovi poslovanja;
- Ubrzanje poslovnih procesa;
- Oslobađanje HR za poslove i procese koji donose vrijednost;
- Efektniji menadžment;
- Jedinstven pregled na ključnim procesima u aktuelnom vremenu.
- Automatski pristup informacijama;
- Efikasnija reakcija na zahtjeve tržišta;
- Povezivanje razdvojenih odjela/lokacija;
- Smanjenje vlastitih IT troškova.
ISUP je izrađen modularno, sa velikim brojem podržanih funkcija. Projektovan je i realizovan kao sistem za široku informatičku podršku poslovnim funkcijama proizvodnih i distributivnih preduzeća u raznim privrednim granama.
Osnovni moduli
OSN – OSNOVE ISUP-a
Unos neophodnih podataka o osnovnim činiocima poslovanja.
- organizaciona struktura korisnika, fizičke i logičke lokacije,
- ovlaštenja izvršilaca,
- poslovni partneri – preduzeća,
- poslovni partneri – fizička lica,
- veze fizicka lica – organizaciona struktura,
- veze fizicka lica – preduzeca
- klasifikacije roba, materijala,
- robe, materijali, struktura roba, meterijala (sastavnice), deklaracije
- veze robe materijali – organizaciona struktura
- veze robe materijali – preduzeća
- cijene (nabavne, veleprodajne, maloprodajne, specijalne)
- klasifikacije usluga
- usluge, cijene usluga
- tarifni stavovi i brojevi, poreske stope,
- razni šifarnici.
RUR – UPRAVLJANJE ROBOM, MATERIJALOM I USLUGAMA
Obuhvata kompletan tok roba i materijala unutar preduzeća uključujući sve potrebne kalkulacije i prateće izvještaje.
- ugovori sa kupcima i dobavljačima,
- predračuni sa dobavljačima i kupcima (u VLP i MLP),
- narudžbe dobavljačima i narudžbe kupaca (u VLP i MLP),
- skladišta (sirovine, repromaterijal, potrošni materijal, rezervni delovi, kancelarijski materijal, roba, poluproizvodi, proizvodi, ambalaža) lokacije u skladištu,
- ulaz eksterni robe – materijala,
- izlaz eksterni robe – materijala,
- ulazna i izlazna kalkulacija,
- ulaz interni robe – materijala,
- izlaz interni robe – materijala,
- zaduženje i razduženje maloprodaje sa kalkulacijom,
- zaduženje i razduženje pokretnih prodajnih tačaka (vozila),
- troškovi materijala,
- prijava početnog stanja,
- otpis robe materijala,
- uskladjivanje stanja,
- visak-manjak,
- stanja robe – materijala,
- promjene cijena i nivelacije,
- porezi,
- plaćanje i naplata,
- usluge, racuni za usluge za pravna i fizička lica,
- knjižne obavesti dobavljačima i kupcima,
- uvoz, izvoz o domaći i “ino” dobavljači i kupci: banke, špediteri, transporteri; krediti; carinske tarife; predhodne uvozne kalkulacije; izvozni račun; konsignacija; ulaz u carinsko-konsignaciono skladiste sa kalkulacijom; izlaz sa carinsko-konsignacionog skladista eksternom kupcu; izlaz sa carinsko-konsignacionog skladista i ulaz u skladiste sa kalkulacijom
- godišnje i tekuće inventure,
- robno materijalno knjigovodstvo.
FIN – FINANSIJSKO KNJIGOVODSTVO
U potpunosti pokriva finansijsko poslovanje preduzeća sa aspekta finansijskog knjigovodstva.
- kontni plan,
- nalozi za knjiženje,
- vođenje izvoda banaka,
- KEPU knjiga,
- otvorene stavke,
- bilansi, stanja, kartice,
- valute, kursne liste,
- kontrola novčanih tokova.
- izveštaji.
KNJ – PRAVILA KNJIŽENJA
Definisanje pravila knjiženja na osnovu kojih se vrši automatizacija knjiženja dokumenata koji su kreirani unutar modula RUR.
- pravila knjiženja – za automatsko knjiženje finansijskih promjena iz robno- materijalnih transakcija u finansijsko knjigovodstvo,
- pojedinačno i grupno generisanje naloga za knjiženje,
- kreiranje i knjiženje cesije, kompenzacije, preknjiženja,
- kontrola proknjiženih dokumenata.
POR – OBRAČUN POREZA
Definisanje obračunskih perioda, obračune poreza kao i vođenje KIF-a i KUF-a sa svim elementima poreskog obračuna.
- vođenje obračunskih perioda,
- obračun poreza,
- knjiga ulaznih i izlaznih faktura (KUF,KIF, PDV PRIJAVA).
BLA – BLAGAJNA
Omogućava automatski rad sa blagajnom uključujući dnevnik, promjene, obračun PDV-a i zaključenje.
- Prijava blagajne i poslova blagajne,
- Štampanje priznanice,
- Unos promjena uplate, isplate, povrati,
- Obračun PDV-a po osnovu isplate iz blagajne,
- Zaključenje i listanje blagajničkog dnevnika.
DSS – SISTEM ZA PODRŠKU ODLUČIVANJU
Obuhvata sve izvještaje i stanja u preduzeću. Prvenstveno je namenjen rukovodnom kadru preduzeća.
- odnos sa kupcima,
- odnos sa dobavljačima,
- kretanje roba,
- kretanje novca,
- stanja u skladištima,
- cjenovnici.
ADM – ADMINISTRATOR
Administriranje baze.
- administriranje baze,
- ‘otvaranje’ nove poslovne godine,
- intervencije nad podacima od strane ovlaštene osobe.
Ostali moduli
MLP – MALOPRODAJA
Praćenje tokova roba unutar maloprodajnog objekta uz izdavanje odgovarajućih zakonom propisanih računa i izveštaja.
- POS (Point of sales) – razni tipovi maloprodaje (bar kod, prošireni barkod, touch screen, tastatura, …),
- Predračuni u maloprodaji,
- Zaduženje MLP objekata sa maloprodajnom kalkulacijom,
- Prodaja u MLP objektima – gotovina, kartice prodaja pravnim licima,
- Prodaja goriva na benzinskim pumpama,
- Dnevni izveštaj o prodatim količinama goriva,
- Prodaja robe na benzinskim pumpama,
- Komisiona prodaja robe(ugovor o komisionoj prodaji,ulaz komisine robe,stanje zaliha),
- Stanje MLP objekta,
- blagajnički dnevnik,
- dnevni pazar,
- KEPU knjiga.
POSM – MALOPRODAJA KASA
Daje podršku radu na kasi u maloprodajnom objektu.
- Prodaja u MLP objektu fizičkim licima, neregistrovanim pravnim i fizičkim licima i registrovanim pravnim i fizičkim licima pod posebnim uslovima,
- Prodaja za gotovinu, preko kartica i preko virmana,
- Omogućuje direktan uvid u Stanje MLP objekta,
- Omogućuje, na zahtev, uvid u stanje artikala u svim maloprodajnim i veleprodajnim objektima,
- blagajnički dnevnik,
- dnevni pazar,
- KEPU knjiga.
KSN – KONSIGNACIONA I CARINSKA SKLADIŠTA
Evidentiranje i praćenje konsignacione prodaje.
- prijava kosignacionih skladišta,
- ulaz robe u konsignaciono skladište sa odgovarajućom kalkulacijom,
- izlaz robe iz konsignacionog skladišta i ulaz u sopstveno skladište sa kalkulacijom,
- izveštaji o stanju zaliha.
MLPK – KOMISIONA PRODAJA
Daje podršku i ubrzava procese komisione prodaje od ugovaranja, skladištenja, prodaje pa do zaliha.
- Ugovor o komisionoj prodaji robe,
- ulaz komisione robe u maloprodajni objekat sa odgovarajućom kalkulacijom,
- prodaja komisione robe,
- izveštaji o stanju zaliha.
RURSRV – SERVIS VOZILA
Evidencija i praćenje servisa vozila.
- Izrada naloga za servisiranje,
- zaduženje i razduženje servisa iz skladišta na osnovu naloga za servisiranje,
- praćenje stanja naloga za servisiranje,
- izrada računa po osnovu servisiranja,
- neophodni izvještaji,
- Troškovi održavanja vozila (po vozilima i ukupno).
OSR – STALNA SREDSTVA
Omogućava lakše i brže upravljanje stalnim sredstvima i njihov nadzor pri nabavi, obračunu, dogradnji, rashodovanju i inventuri.
- nabavka stalnog sredstva,
- lociranje – smeštanje stalnog sredstva,
- obračuni,
- dogradnja,
- rashodovanje, manjak i otuđenje,
- inventura sa i bez bar koda.
ISS – INVENTURA STALNIH SREDSTAVA
Omogućava automatsku inventuru stalnih sredstava od popisa, pregleda razlika pa do izvještavanja.
- Na osnovu definisanog barcode-a vrši se popis stalnih sredstava korištenjem čitača barcode-a,
- Izveštaj o razlikama između popisanog i stvarnog stanja,
- Izveštaji po raznim osnovama o inventuri stalnih sredstava.
SAI – SITAN ALAT I INVENTAR
Olakšava nabavku sitnog inventara, evidentira i prati njegovo kretanje, trenutno stanje te detektuje eventualni manjak/višak.
- nabavka SAI,
- zaduženja i razduženja sa SAI (organizacione jedinice, zaposleni, vozila),
- stanje zaliha,
- rashodovanje, manjak i otuđenje.
REK – REKLAMNI MATERIJAL
Omogućava kompanijama sa većim obimom poslovanja da kontroliraju reklamni materijal, dobiju brz uvid u njegovo stanje te u stanje reversa za reklamni materijal po uposlenicima i odjeljenjima.
- izdavanje reversa za reklamni materijal,
- izveštaji o reversima: po radnicima, po skladištima, po preduzećima.
- stanje reklamnog materijala u skladištu,
- robna kartica reklamnog materijala.
PLA – OBRAČUN PLATA
Brz i efikasan obračun plata uz minimizaciju mogućnosti grešaka baziran na pozitivnim zakonskim osnovama uz generiranje svih izveštaja.
- platna lista;
- obračun doprinosa;
- obračun poreza;
- obrazac M4…
PLU – PRAĆENJE UGOVORA O DJELU I AUTORSKIH UGOVORA
Omogućava kompanijama sa velikim brojem klijenata i saradnika s kojima se potpisuju ugovori da evidentiraju i prate stanje ugovora kao i obaveze koje nastaju ovim ugovorima.
- Obračun i praćenje ugovora o delu i autorskih honorara koji su nastali po raznim osnovama,
- Obračun poreza,
- Izveštaji o stanju ugovora i autorskih honorara.
PNL – PUTNI NALOZI
Jednostavna aplikacija za brzu izradu putnih naloga te za njihovu kontrolu i analizu po poslovnim subjektima.
- Praćenje putnih naloga za sva teretna i/ili putnička vozila sa svim neophodnim informacijama o kilometraži, pređenim kilometrima, prevezenim robama isl.
- Potrošnja goriva (obračun potrošnje po vozilima i ukupno),
- Podloga za funkcionisanje modula je da su kroz Osnove ISUP-a unešeni podaci o vozilima, robama, radnicima. Korištenjem modula Put.nalozi se već unešeni podaci dopunjavaju potrebnim za funkcionisanje modula.
KMT – OBRAČUN KAMATA
Omogućava automatski obračun kamata te pravovremeno izvještavanje o kamatama.
- Obračun kamata baziran na dokumtima koji su kreirani u modulu RUR i u skladu sa definisanim kamatnim stopama,
- Kamatni list i ostali izveštaji.
PRE – POVEZIVANJE LOKALITETA
Omogućava bržu komunikaciju zahvaljujući brzom prenosu i razmjeni podataka između udaljenih lokacija.
- prijava lokaliteta,
- prenos i ažuriranje podataka Sjedište – Lokalitet,
- prenos i ažuriranje podataka Lokalitet – Sjedište.
KAD – KADROVI
Omogućava lakšu administraciju radnih mjesta, upravljanje procesom zapošljavanja, održavanje podataka o zaposlenicima, praćenje uspješnosti i ocjenjivanje, praćenje obrazovanja zaposlenika, praćenje odsutnosti s posla…
- Zaposleni,
- poslovni partneri i fizička lica,
- kadrovska karta,
- kretanje u službi,
- obrazovanje – kvalifikacije,
- zdravstveno stanje.